onsdag 28. oktober 2009

Schweinflu!

Jeg får vel slenge meg på skrivingen jeg og.
Kristiansand var supert, helt frem til jeg ble syk, som var sånn ca søndag. Kotelettpesten har tatt meg og jeg valgte meg best mulig tidspunkt å bli syk på i forhold til hvor mange jeg kan greie å smitte. Min smitte-tour har så langt dekket Østerdalen med tog på fredag, strekningen Oslo - Kristiansand med tog på fredag og tirsdag, Birkeland folkehøgskole på lørdag, stor studentboligblokk i Kristiansand sentrum fredag til tirsdag og Gudbrandsdalen med tog i natt. Misery loves company, er det ikke sånn?

Nå er det tilbake til dynene, mens jeg håper inderlig at kyllingsuppen min skal lage seg selv.

1 kommentar:

  1. Ok, nå har jeg vært innom bloggen deres hundre ganger, og jeg savner en oppdatering!!

    SvarSlett