søndag 25. oktober 2009

Førstemann

Da var det vel noen måneder siden Katrine opprettet denne bloggen. Så da var det vel kanskje på tide å skrive noe også.
Akkurat nå er Katrine i Kristiansand, og jeg sitter her med min febersyke kjæreste og glaner That 70's show.
Hittil har det skjedd ganske mye i Trondheim, ikke rart siden vi har vært her i 3 mnd. noen av hovedpunktene har vært:
  • Fadderuka (ida)
  • 2 eksamener (ida)
  • Sene kvelder på dragvoll (I&K)
  • Spontane vinkvelder på Chocoboco, baklandet, med Thea, Martin, Martin og Sigurd som oftest. (I&K)
  • Bestilling av TV-shop treningsvideoer, nevner bare Zumba fitnes og windsor pilates! (I&K)
  • UKA09! (I&K)
  • AQUA-konsert (I&K)
Artige eventer som vil forekomme etter dette skal vi prøve å få lagt ut videre.

Nyeste hendelese var mitt ønske om å renovere leiligheten litt. Så da ble det busstur til IKEA for å gi litt liv til den mørke gangen min. De som så den med den store mørke bokhylla og uten kurvhylle vil nok se forskjellen:

2 kommentarer:

  1. Serr irr urr!

    Bestilling av TV-shop treningsvideoer??

    SvarSlett
  2. Det er nice folkens=) Jeg liker å lese bloggene til folk jeg kjenner=)

    SvarSlett